Biuro oferuje usługę wskazania i wydrukowania właścicielowi nieruchomości właściwych formularzy (oraz stron internetowych skąd taki formularz można pobrać), które należy wypełnić aby wybrać w danym urzędzie wymagany dokument np. wypis z rejestru gruntów, wyrys z mapy ewidencyjnej, odpis z księgi wieczystej, zaświadczenie ze zbioru dokumentów, zaświadczenie z ksiąg dawnych, wypisu/ odpisu/kserokopii z księgi wieczystej, wypisu/odpisu/kserokopii aktu notarialnego innych dokumentów.
Wskazanie klientowi stron internetowych i wydrukowanie właściwych formularzy, w których może zawnioskować o dokonanie konkretnych zmian w treści ksiąg wieczystych. Wskazanie właścicielowi stron internetowych w których może sprawdzić wysokość opłat np. za złożenie wniosku o wypis z rejestru gruntów, za złożenie wniosku o założenie księgi wieczystej lub za konkretny wpis do księgi wieczystej.
Wycena każdego zlecenia będzie Indywidualna.